Internet
- Jak zjistím, že služba Internet je dostupná na mé adrese?
- Musím si ke službě Internet zakoupit nějaké zařízení?
- Jak rychle mě připojíte k internetu?
- Za co budu v rámci zprovoznění internetu platit?
- Jak si ověřím, že zprovoznění internetu proběhlo v pořádku?
- Jak si mohu ověřit rychlost internetového připojení?
- Co znamenají čísla oddělená lomítkem, uvedená u tarifů?
- Proč se liší rychlost stahování a odesílání dat?
- Co znamená pevné připojení bez agregace?
- Nefunguje mi internet nebo jede pomalu. Co mám dělat?
- Jaký dosah mají Wi-Fi routery?
- Přestal mi fungovat internet, přestože svou Wi-Fi vidím jako dostupnou. Co mám dělat?
- Co znamená, že nejsem limitován počtem odebraných nebo odeslaných dat?
- Měnil jsem tarif a nyní mi nefunguje internet. Co mám dělat?
- Vypadla nám elektřina a od té doby nefunguje internet. Co mám dělat?
- Koupil jsem si Sony Play-Station, ale nedaří se mi přihlásit do herního účtu. Co mám dělat?