Přestal mi fungovat internet, přestože svou Wi-Fi vidím jako dostupnou. Co mám dělat?

Pokud se nemůžete připojit k internetu i přesto, že svou Wi-Fi síť na počítači vidíte jako dostupnou, zkuste restartovat Wi-Fi router nebo přímo kabelový modem/gateway. Restart provedete vytažením síťového kabelu zařízení z elektrické zásuvky po dobu alespoň 30 sekund. Pokud router/modem/gateway nesvítí, zkontrolujte na jiném zařízení (lampa, nabíječka apod.) funkčnost dané elektrické zásuvky.

Tento problém může nastat i v případě, že přecházíte z tarifu s veřejnou IP adresou na tarif bez IPv4 adresy. V takovém případě je nutné znovu nakonfigurovat Wi-Fi router. Konfigurační soubor jsme vám zaslali spolu s novými smluvními dokumenty. Nápomocná by vám také mohla být stránka www.routers.cz.

V případě, že se k internetu nemůžete připojit ani po restartu zařízení či nakonfigurování routeru, neváhejte kontaktovat naše Zákaznické centrum 533 383 335.

Zákaznické centrum
Nejste si jistí? Volejte naše zákaznické centrum 533 383 335

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Procházením tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Další informace