Nové uživatelské prostředí Selfnet TV
Máme vyrobeno, máme otestováno!
Je tu nové uživatelské prostředí Selfnet TV, které budeme postupně zapínat na IPTV set-top-boxech našich zákazníků. Abyste měli dostatek času se s novým uživatelským prostředím seznámit, připravili jsme pro vás tuto stránku. Najdete zde všechny potřebné informace, včetně náhledů nového vzhledu, uživatelské příručky a často kladených otázek.
Termín spuštění
Spuštění nového uživatelského prostředí Selfnet TV bude probíhat průběžně od 9. června do konce července 2020. Až přijde řada na váš set-top-box, několik dní před plánovaným spuštěním vám pošleme e-mail s přesným termínem spuštění nové verze.
Co je nového?
Na co se v nové verzi Selfnet TV můžete těšit?
- Možnost zobrazení žánrově podobných pořadů.
- Náhled právě běžících pořadů na ostatních kanálech.
- Přehledný seznam pořadů konkrétní stanice.
- Přesnější náhledy pořadu při posunu v čase.
- Rychlejší odezva při listování v elektronickém programovém průvodci.
- Možnost výběru titulků a audio stopy (pokud jsou u pořadu dostupné).
- Možnost zobrazení teletextu (pokud je u stanice dostupný).
- Vyhledávání pořadů prostřednictvím rozložení klasické klávesnice.
- Více možností u nastavení uživatele (jazyk aplikace, preferované pořadí audio stopy apod.).
Vzhled
Podívejte se, jak nové uživatelské prostředí Selfnet TV vypadá.
Návod
Už teď si můžete stáhnout příručku, kde krok za krokem popisujeme nové uživatelské prostředí.
Často kladené otázky
Proč se přechází na nové uživatelské prostředí?
Aby byla Selfnet TV rychlejší a uživatelsky přívětivější. Postupně jsme od zákazníků sbírali zpětnou vazbu, co jim v Selfnet TV chybí a co by se dalo vylepšit. A než se snažit „ohýbat“ stávající verzi, rozhodli jsme se pro vývoj verze nové.
Ke změně dojde na všech zařízeních?
Změna se týká pouze IPTV set-top-boxu. Na mobilním telefonu, počítači, Android TV, Samsung Smart TV a Apple TV zůstává uživatelské prostředí beze změny.
Zůstanou mi v Selfnet TV uložené nahrávky?
O uložené nahrávky samozřejmě nepřijdete. Stále platí, že máte k dispozici 30 hodin prostoru pro pořady, které si uložíte do svého archivu.
Pokud si nahraju pořad na mobilním telefonu, uvidím ho v seznamu nahrávek na set-top-boxu?
Ano, seznam nahrávek bude společný pro sledování přes IPTV set-top-box, mobilní telefon, tablet, internetový prohlížeč, Apple TV a Android TV. Výjimkou je seznam nahrávek v Samsung Smart TV - ten zatím s ostatními zařízeními není propojen.
Vytvořil jsem si vlastní seznam kanálů. Najdu ho v nové verzi?
Ano, vlastní seznam kanálů v nové verzi najdete. Jen si ho po prvním spuštění nové verze budete muset znovu aktivovat (Nastavení → Stanice → Skupiny stanic).
Můj soused už vidí nové uživatelské prostředí a já ne. Proč?
Přepínání na nové uživatelské prostředí se týká těch zákazníků, kteří si Selfnet TV aktivovali ještě před 9. červnem 2020. Noví zákazníci (aktivace od 9. června 2020) už budou mít nové uživatelské prostředí nastaveno automaticky.
Kontakt
Nenašli jste tu odpověď na vaši otázku? Nevíte si s něčím rady? Kontaktujte prosím naše Zákaznické centrum Selfnet, tel.: 533 383 335 (non-stop linka), e-mail: zakaznicke.centrum@selfnet.cz.