Převod služeb na jinou adresu

V případě, že se stěhujete a nechcete ukončit stávající smlouvu, kontaktujte, prosím, naše Zákaznické centrum telefonicky 533 383 335 nebo e-mailem na zakaznicke.centrum@selfnet.cz. Vaše smlouva zůstane v platnosti, pouze v ní bude aktualizováno místo připojení. Upravená smlouva vám bude zaslána k podpisu. Po doručení podepsané smlouvy zpět vás bude kontaktovat servisní technik a domluví se s vámi na termínu přeložení služeb. Pro sepsání nové smlouvy si připravte vaši původní smlouvu a novou adresu připojení (město/obec, ulice, číslo popisné, číslo bytu, podlaží, případně jméno původního majitele).

Přeložku služeb je také možné vyřídit osobně na jednom z Obchodních míst. Jejich seznam najdete v sekci Kontakty.
 

Zákaznické centrum
Nejste si jistí? Volejte naše zákaznické centrum 533 383 335

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Procházením tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Další informace