Neaktuální služby
V případě, že máte tarif internetu, který jste v naší nabídce nenalezli, kontaktujte nás telefonicky na lince Zákaznického centra 533 383 335, prostřednictvím e-mailu zakaznicke.centrum@selfnet.cz nebo navštivte jedno z Obchodních míst. Naši pracovníci vám pomohou s výběrem nového tarifu. V případě, že zvolíte první možnost, je nutné volat na naše Zákaznické centrum z telefonního čísla uvedeného na vaší smlouvě nebo objednávce, aby mohli operátoři vytvořit tzv. autorizovanou objednávku. Při veškeré komunikaci, prosím, uvádějte číslo vaší smlouvy.
Při aktualizaci tarifu internetu se mění pouze objednávka. Smlouva o dodávce služeb zůstává beze změny.
Změna nabídky na vyšší je možná ihned po zavedení do systému, přičemž vám bude účtována poměrná část poplatku, počítána ode dne aktivace služby.
Změna nabídky na nižší je možná od 1. dne druhého kalendářního měsíce po upravení objednávky služeb.
