Změna internetových služeb

Pokud si budete chtít změnit nastavení internetových služeb, můžete využít tento formulář.

Tarif internetu si můžete změnit i telefonicky na lince Zákaznického centra 533 383 335, prostřednictvím e-mailu zakaznicke.centrum@selfnet.cz nebo na jednom z Obchodních míst. V případě, že zvolíte první možnost, je nutné volat na naše Zákaznické centrum z telefonního čísla uvedeného na vaší smlouvě nebo objednávce, aby mohli operátoři vytvořit tzv. autorizovanou objednávku. Při veškeré komunikaci, prosím, uvádějte číslo vaší smlouvy.

Při změně tarifu internetu se mění pouze objednávka. Smlouva o dodávce služeb zůstává beze změny.

Změna nabídky na vyšší je možná ihned po zavedení do systému, přičemž vám bude účtována poměrná část poplatku, počítána ode dne aktivace služby.

Změna nabídky na nižší je možná od 1. dne druhého kalendářního měsíce po upravení objednávky služeb.

Zákaznické centrum
Nejste si jistí? Volejte naše zákaznické centrum 533 383 335

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Procházením tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Další informace