Změna televizních služeb

Pokud si budete chtít změnit nastavení televizních služeb, můžete využít tento formulář.

Programovou nabídku si můžete změnit i telefonicky na lince Zákaznického centra 533 383 335, prostřednictvím e-mailu zakaznicke.centrum@selfnet.cz nebo na jednom z Obchodních míst. V případě, že zvolíte první možnost, je nutné volat na naše Zákaznické centrum z telefonního čísla uvedeného na vaší smlouvě nebo objednávce, aby mohli operátoři vytvořit tzv. autorizovanou objednávku. Při veškeré komunikaci, prosím, uvádějte číslo vaší smlouvy.

Při změně programové nabídky se mění pouze objednávka. Smlouva o dodávce služeb zůstává beze změny.

Změna nabídky na vyšší je možná ihned po zavedení do systému, přičemž vám bude účtována poměrná část poplatku, počítána ode dne aktivace služby. 

Změna programů v rámci nabídky Mých 5/10/15 je taktéž možná ihned po zavedení do systému. V případě další změny programů v nabídce Mých 5/10/15 se změny projeví až první den následujícího měsíce.

Změna nabídky na nižší je možná od 1. dne druhého kalendářního měsíce po upravení objednávky služeb.
 

Zákaznické centrum
Nejste si jistí? Volejte naše zákaznické centrum 533 383 335

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Procházením tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Další informace