Reklamace služby

Závadu nejprve nahlaste telefonicky na lince Zákaznického centra 533 383 335 nebo prostřednictvím e-mailu zakaznicke.centrum@selfnet.cz

Samotnou reklamaci služeb je nutné podat písemně a dopis odeslat na adresu Zákaznické centrum, itself s.r.o., Tovární 2, 664 91 Ivančice. Vaši reklamaci vyřídíme do 30 dnů od jejího doručení. Upozorňujeme, že reklamace nemá odkladný účinek a je povinností zákazníka zaplatit účtovanou částku za objednané služby do data splatnosti. V případě, že je vaše reklamace oprávněná, vrátíme vám přeplatek nejpozději do 30 dnů od uznání reklamace.

Zákaznické centrum
Nejste si jistí? Volejte naše zákaznické centrum 533 383 335

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Procházením tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Další informace