Za co budu v rámci zprovoznění Selfnet TV platit?

Pokud už od nás máte internet a budete chtít sledovat Selfnet TV přes IPTV set-top-box, pošleme vám samoinstalační balíček (poštovné neplatíte, posíláme jej zdarma). Jeho součástí je set-top-box, jeho příslušenství, návod k zapojení i ovládání a přihlašovací údaje k aplikacím pro mobilní zařízení a webové verzi Selfnet TV. Návod na ovládání interaktivních funkcí Selfnet TV najdete v sekci Podpora – Návody, rady, manuály – Selfnet TV. V případě, že nevyužijete IPTV set-top-box, pošleme vám přihlašovací údaje k aplikacím pro mobilní zařízení a webové verzi Selfnet TV (e-mailem, nebo poštou).

Pokud od nás internet nemáte, budeme vám účtovat Instalační/aktivační poplatek 500 Kč. Tento zahrnuje instalaci účastnické zásuvky do první obytné místnosti, použití potřebné kabeláže (do délky 10 m), zapojení u nás zakoupených nebo zapůjčených zařízení (modem/gateway, set-top-box, Wi-Fi router), následnou aktivaci služby a dopravu technika. Poplatky za práci nad rámec úvodní instalace/aktivace jsou stanoveny v Servisním ceníku.

Instalační/aktivační poplatek neúčtujeme v případě uzavření smlouvy na dobu určitou. Na co se instalace zdarma nevztahuje:

  1. Technik bude na zprovoznění služby pracovat déle než 60 minut – to může nastat v případě složitější montáže (např. provrtání stěny pro protažení kabelu, připevnění kabelu k podlaze apod.) či časově náročnější instalace (např. zprovoznění dalšího set-top-boxu apod.). Cena práce technika nad rámec 60 minut je stanovena v Servisním ceníku.
  2. Technik bude potřebovat materiál nad rámec běžné instalace – může se jednat např. o delší kabeláž (nad 10 m) nebo použití kabeláže pro instalaci dalšího set-top-boxu. Zde zaplatíte za dodatečný materiál, pokud jeho hodnota přesáhne 100 Kč.
Zákaznické centrum
Nejste si jistí? Volejte naše zákaznické centrum 533 383 335

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Procházením tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Další informace