Aktuální informace o omezení provozu

25. 3. 2020

Dovolujeme si vás informovat o aktuálním stavu omezení provozu Obchodních míst a servisních prací.

OBCHODNÍ MÍSTA

Stále platí dočasné uzavření všech Obchodních míst Selfnet, a to do odvolání.

Pokud za naše služby platíte osobně na Obchodních místech Selfnet, využijte prosím platbu jednorázovým platebním příkazem nebo poštovní poukázkou typu A. Platbu poukažte na účet č. 4200106721/6800, jako variabilní symbol uveďte číslo vaší smlouvy.

Pokud máte zájem o změnu nastavení služeb, využijte prosím níže uvedené formuláře – rádi vám zavoláme zpět.

Pro změnu nastavení služeb i obecné dotazy ke službám můžete využít i e-mail Zákaznického centra Selfnet – zakaznicke.centrum@selfnet.cz.

Kvůli technickým problémům nás samozřejmě můžete kontaktovat i telefonicky na čísle 533 383 335 (fungujeme non-stop).

SERVISNÍ PRÁCE

Naši servisní technici se u zákazníků dále věnují především řešení technických problémů, které souvisí s provozem naší sítě (např. výpadky modemů, chyba televizního signálu apod.).

Stále platí, že práce na připojování nových zákazníků nebo aktivaci nových služeb u stávajících zákazníků jsou omezeny na ty případy, které nevyžadují delší dobu pobytu servisního technika u zákazníka. V ostatních případech může dojít k připojení/aktivaci až po ukončení mimořádných opatření. 

---

Níže uvádíme několik užitečných odkazů:


Sledujte prosím naše webové stránky nebo Infokanál Selfnet, kde informace o omezení provozu pravidelně aktualizujeme.

Děkujeme vám za pochopení.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Procházením tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Další informace