Aktuální informace o omezení provozu

Dovolujeme si vás informovat o aktuálním stavu omezení provozu Obchodních míst a servisních prací.
OBCHODNÍ MÍSTA
Stále platí dočasné uzavření všech Obchodních míst Selfnet, a to do odvolání.
Pokud za naše služby platíte osobně na Obchodních místech Selfnet, využijte prosím platbu jednorázovým platebním příkazem nebo poštovní poukázkou typu A. Platbu poukažte na účet č. 4200106721/6800, jako variabilní symbol uveďte číslo vaší smlouvy.
Pokud máte zájem o změnu nastavení služeb, využijte prosím níže uvedené formuláře – rádi vám zavoláme zpět.
Pro změnu nastavení služeb i obecné dotazy ke službám můžete využít i e-mail Zákaznického centra Selfnet – zakaznicke.centrum@selfnet.cz.
Kvůli technickým problémům nás samozřejmě můžete kontaktovat i telefonicky na čísle 533 383 335 (fungujeme non-stop).
SERVISNÍ PRÁCE
Naši servisní technici se u zákazníků dále věnují především řešení technických problémů, které souvisí s provozem naší sítě (např. výpadky modemů, chyba televizního signálu apod.).
Stále platí, že práce na připojování nových zákazníků nebo aktivaci nových služeb u stávajících zákazníků jsou omezeny na ty případy, které nevyžadují delší dobu pobytu servisního technika u zákazníka. V ostatních případech může dojít k připojení/aktivaci až po ukončení mimořádných opatření.
---
Níže uvádíme několik užitečných odkazů:
- Časté dotazy ke službě Internet
- Časté dotazy ke službě Digitální televize
- Časté dotazy ke službě Selfnet TV
- Návody, rady a manuály
- Možnosti úhrady za služby Selfnet
Sledujte prosím naše webové stránky nebo Infokanál Selfnet, kde informace o omezení provozu pravidelně aktualizujeme.
Děkujeme vám za pochopení.